11 Ağu 2008

kurdale nakışı havlu örnekleri




bir aşk hikayesi..

9 yorum:

Unknown dedi ki...

canım ellerine sağlık havlular harikaaaa....bende bu ara bir takıldımki bunlara...habire işliyorum.seninkilerde çok güzel.resimleri biraz daha büyüt istersen daha net görünür.benden habire yakından yayımlamamı istiyorlar çünkü.sevgiler canım
eglwoty

Unknown dedi ki...

yaa alttaki harfler bişey ifade etmiyorda harf doğrulama oraya yazılmış :))

serap dedi ki...

canım harika bir havlu ellerine sağlık, bende merak sardım kurdela nakışına arkadaşım öğreticek inşallah...

sen bana yeni msn adresini bloga yorum olarak yaz, ben ordan alır seni eklerim yorumuda silerim kimse görmez canım. hayırlı günler sevgiler...

Adsız dedi ki...

nasılsın canısı blogun cok güzel olmuş hayırlı olsun.... sevgilerimi gönderiyorum iyi geceler...

serap dedi ki...

canım yaa biz bir türlü denk gelemedik seninle en iyisi ben sana msn adresimi veriyim sen beni ekle sanırım eskisini kullanmıyorsun...


serap_kayra2004@hotmail.com adresimi silip yorumu yayınlarsın...

Adsız dedi ki...

Hayırlı ramazanlar arkadaşım. İyi geceler.

Unknown dedi ki...

canım hayırlı ve bereketili ramazanlar diliyorum.
coboxa yazılmıyor sanırım kilitlemişsin.ayarlardan aç istersen.sevgiler

Adsız dedi ki...

slm. Bereketli iftarlar arkadaşım,sevgiler.

WpsizBlog dedi ki...

Blogcular olarak başlatmış olduğumuz yardım ve ziyaret kanpanyasındaki ilk adım olarak belirlediğimiz Karabük Yücel Huzur Evi ziyareti proğramımızı başarıtla tamamlamış bulunuyoruz. İlgili Konuya www.bireluzat.com linkinden yada http://bireluzat.blogspot.com/2008/12/karabk-ycel-huzur-evi-bayram-ziyareti.html linkinden direk ulaşabilirsiniz. İlgi ve desteklerinizden dolayı hepinize teşekkür ederim.